|
Необхідною умовою успішного впровадження пропонованого програмного забезпечення є технічна підтримка з боку розробника програмного забезпечення – ТОВ «Лабораторія комплексних технологій». Серед тих послуг, які ми надаємо своїм користувачам, Ваше підприємство можуть зацікавити наступні:
1. Інсталяція і початкове налаштування програмного забезпечення
Інсталяція системи є тривіальною процедурою. Однак, як показує досвід, деякі підприємства-клієнти зацікавлені в тому, щоб представник нашого підприємства доставив, встановив і здав встановлену та працюючу систему. Послуга надається безкоштовно, підприємство оплачує тільки командировочні витрати.
2. Початкове навчання фахівців-користувачів програмного забезпечення
Курс навчання забезпечує знання, необхідні для того, щоб фахівці почали працювати з системою самостійно. Поглиблене і детальне освоєння системи досягається на основі реальної практики.
Ми проводимо навчання фахівців-користувачів на наступних умовах:
° Місце проведення навчання вибирається підприємством-замовником. Краще, коли навчання відбувається на території нашого підприємства. В цьому випадку учні зможуть ознайомитися з реальним досвідом застосування системи на відповідних службах шахт ПАТ "ДТЕК Павлоградвугілля". Навчання на нашій території проводиться групами по 2 людини. На території підприємства-замовника навчання проводиться для групи не більше 10-12 чоловік силами двох-трьох фахівців (на одного спеціаліста не більше 4 учнів).
° Навчання проводиться представниками ТОВ «Лабораторія комплексних технологій».
° Тривалість курсу навчання – 10 робочих днів.
° На час проведення навчання фахівці, що беруть участь у ньому, повинні бути тимчасово звільнені від своїх основних обов'язків.
° При необхідності фахівцям, що беруть участь у навчанні, рекомендується забезпечити попереднє навчання основам роботи з комп'ютером, операційною системою Microsoft Windows, пакетом програм Microsoft Office, AutoCAD.
° При проведенні навчання на території підприємства-замовника, останній має надати приміщення та обладнання, необхідне для організації навчання. Для ефективного навчання рекомендується забезпечити, принаймні, один комп'ютер для двох учнів.
|
3. Технічна підтримка
Технічна підтримка передбачає відповіді на питання по використанню системи по телефону та електронною поштою в режимі «гаряча лінія». За бажанням замовника може надаватися технічна підтримка, що передбачає оновлення версій системи, що виходять в період строку технічної підтримки. Вартість даної послуги – 30% від вартості придбаного програмного забезпечення за один рік (безкоштовно протягом одного року після продажу).
4. Доопрацювання існуючих та розробка нових програмних засобів
У зв'язку з тим, що кожне підприємство має свої особливості ведення робіт, модулі програми можуть бути допрацьовані спеціально для підприємства або створені, якщо завдання не можливо вирішити існуючими засобами САМАРИ.
5. Розробка інформаційно-геометричної моделі гірничих робіт в системі САМАРА
Для прискорення процесу впровадження системи САМАРА на підприємстві-замовнику ТОВ "Лабораторія комплексних технологій" може виконати роботи з первинного формування інформаційно-геометричної моделі гірничих робіт підприємства. Такі роботи включають введення топографічної основи гірничого відводу підприємства, геометрії планових проекцій гірничих виробок з використанням робочих планшетів, введення атрибутики обмінних планів гірничих виробок, а також, у разі необхідності, розробку просторової моделі гірничих виробок. Вартість таких робіт визначається виходячи з розмірів та насиченості конкретного горизонту і в середньому може становити близько $5000-9000 з ПДВ за один горизонт.
|
|